Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av lynx63 - 28 oktober 2013 21:35




          

Hej söta nosarna!


Idag har jag givit mig själv en present, japp så är det.

 

Jag bjöd mig själv på en klippning, hårstråna meddelade mig

 

igår att nu hade dom fått nog.

 

Antingen så klippte jag dom eller så skulle dom gå i strejk.

 

Har ni hört sådana kanaljer, som om dom inte redan tjuvstartat

 

med att inte vilja jobba för sin lön.

 

Här schamponerar man sina hårstrån med kärlek, armen

 

lindas i plast och man balanserar med tungan. *FLINAR*

 

Allt för att man ska se städad och pigg ut.


Men tror ni att man såg pigg ut? 


Nä inte på en fläck, en lock låg till höger, en annan till vänster

 

och en tredje ville växa in i örat.

 

Pigg ? 

 

NEJ NEJ

 

Mera VILD, strax under namnet GALEN.

 

Morr va jag blev trött, så idag tog jag bilen och åkte till en

 

frisör. 

    

 

Där jag sa KLIPP AV


Så nu mina gull-nosar, är jag korthårig.

 

Men med mitt hår, så växer det snart ut igen.

 

Jag har en kalufs som heter duga.


    

Kramar om med värme.

Ovido - Quiz & Flashcards