Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av lynx63 - 10 oktober 2013 07:00


      

Ja ha idag gäller det att ha tungan rätt i mun, kanske inte jag.

Utan han som ska operera min hand.

Vi får se hur jag har det då jag kommer hem, om jag kan och orkar, så skriva jag hur det gick.

Vi ses snart här igen!

 

STOR KRAM


NIX INGEN 

 

OPERATION

 

FÖR MÅNGA AKUTA UNDER NATTEN

 

NYTT DATUM 29 OKT

 

FY SÅ ARG JAG ÄR

 

BLIR VÄL UTFÖRSÄKRAD NU

 


Några JOURNAL historier till.



* Patienten vilar från fruns höga blodtryck.


* Patient har flera föräldrar bor hos farmor.


* Den lilla pojken ville inte lyssna, fastän man blåste såpbubblor i ögonen.


* En herre på 98 år kör bil, men använder blindkäpp till affären.


* Patienten förlorade sitt ben när han plockade svamp.

Men efter ett par timmar, fickan han den åter vid beskrivning.


* 1956 föll frun ut genom fönstret, hennes nuvarande man svävar fortfarande. 


* Patienten har när anhöriga, en get som bor i närheten.


KRAM och njut av livet, mina goa socker toppar.


       

Ovido - Quiz & Flashcards