Alla inlägg under juli 2013

Av lynx63 - 31 juli 2013 01:10

HEJ mina goa vänner!

        

Ni ska veta att alla era ord lyfter mig så att jag snart svävar.

Ser ni ett kassaskåp med en gnisslande dörr, uppe bland molnen så är det jag.

För idag har det vart en bra dag, men ack om jag slapp ha ont i huvudet handen nacken och svanken.

 

Ärligen är jag nu så trött på allt strul med läkare och röntgentider att jag storknar.

Ibland vill man nästan göra som barnen, lägga sig ner och bara skrika.

Jag har så udda värk, ingen alls för att sen plötsligt ha super ont så jag inte kan gå sitta stå ligga eller använda handen.

 

Men om jag väntar en stund så släpper värken och det känns så mycket bättre.

Inget är bra för mycket, utan allt ska vara.

 

*Gå lagom

*Stå lagom

*Sitta lagom

*sova lagom

*Använda handen lagom

 

Blääääääääää det är inte kul med bara lagom. 

Nä nu ska jag inte gnälla mera, allt ska vara lagom   

KRAM MINA SMÅ VITAMIN VÄNNER

NI GÖR SÅ ATT JAG ORKAR

TACK

  

 

Av lynx63 - 20 juli 2013 00:05


  

Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder. 



Vit som liljekonvaljens klockspel 
Speglar ängelns sång i nattens vila 

Droppar av regn faller fritt från bladen 
En svag dimma ligger i luftens rymd 

Spindelns nät ger mönster åt fantasin 
Bergens skrovliga yta talar sitt egna språk 

Den lilla sjön ger svalka åt badande fåglar 
När solen stiger för en ny morgondag 



Lynx63 © 

Av lynx63 - 8 juli 2013 16:34


 

  

Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder.

 

 

 

Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder.

 

 

 

 

HEJ MINA HALLON/JORDGUBBS BÅTAR   


Jag och gubben åkte runt på motorcykeln i lördags, bara för att se och njuta av hur vackert vi har det i vår natur. Vi tog en fika efter vägen "kortet" är taget där, kaffet hade vi med oss & det smakade underbart.

 

Sen stannade vi vid varje loppis efter vägen.  

Tänk va underligt det är.  

 

VARFÖR HITTAR MAN SAKER DÅ MAN INTE KAN TA DOM MED SIG??? 

 

Nåja vi får ta bilen nästa gång och hoppas på att sakerna finns kvar.

Vi åt jordgubbar med vispgrädde och glass när vi kom hem. 

Stor kram till er alla.  

 

Ps Visst ser dom smaskiga ut? Ds

Ovido - Quiz & Flashcards