Direktlänk till inlägg 4 september 2015

Fredag

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ

 

Vänner! 

Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie.

Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen.

Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar.

Lana ligger på mina ben (som snart är bortdomnade) och Zingo på hallgolvet.

Vi  är lata familjen idag, mätta och belåtna.

Jag gjorde en köttfärspaj, på morgonen som vi nu har smaskat i oss.

Hoppas att ni har det bra och att ni får en fin helg

Stor varm kram till er alla.

TREVLIG HELG

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Av lynx63 - 14 augusti 2015 11:49


Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder.     Å vi med den HEJ Ser att ni har fullt upp med era liv under sommaren, jag tittar in hos er i stället och skriver hej. Va har jag pysslat med sen sist ?? Hm hm En liten tråd som m...

Skapa flashcards