Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av lynx63 - 12 oktober 2013 00:03

 

                       Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder. 

                                                      



En liten kisse så fin

Jag smeker dess päls

Mjuka tassar en söt nos

Han var så liten men är nu så stor

Jagar tjejer även möss 

Var eviga dag

Den röda filuren

Är min katt Gunnar


 

                      Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder. 

                                                      


Undra vem Gunnar lipar åt?

Förmodligen tänker han på elaka Frasse.

En gubbe som inte gillar Mjauisar.


Mina fina vänner

Ja detta är min kisse. 

Idag har han bara busat.

Nymålad trappa, vem går i den?

Jo ni, herr Gunnar *LER*

Ojoj ha en fin helg och var rädd om er där ute.


KRAM



Ovido - Quiz & Flashcards