Alla inlägg under september 2015

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor

  

Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går.

Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem.

Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite.

  

Hahahah

Nu ska jag se om gubben behöver någon badanka eller en hjälpande hand.

Kram på er och va rädd om varandra.

Vi hörs längre fram.

      

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!

  

Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera.

Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar.

Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram.

Lavendel står i full blom, så denna storm rider vår blomma snart ut.

  

KRAM 

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ

 

Vänner! 

Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie.

Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen.

Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar.

Lana ligger på mina ben (som snart är bortdomnade) och Zingo på hallgolvet.

Vi  är lata familjen idag, mätta och belåtna.

Jag gjorde en köttfärspaj, på morgonen som vi nu har smaskat i oss.

Hoppas att ni har det bra och att ni får en fin helg

Stor varm kram till er alla.

TREVLIG HELG

    

Ovido - Quiz & Flashcards