Alla inlägg den 25 november 2012

Av lynx63 - 25 november 2012 16:42

 

Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder.



En suddig bild på Gunnar, sovandes lipande :) Fniss


Har var till stan idag för att handla hund och katt mat, lite pasta med köttfärs till övriga familjen.

Massor med söndags handlare köer och blä, handen var i vägen men jag kunde ju inte lämna det paketet hemma. 


Lite problem med att växla, men bilen uppförde sig helt okej :) :) dimman låg tät så man såg ca 30 meter fram sen kom grädden, sen ut ur grädden såg ca 24,4 meter sen ny grädde.

Men hur jag än letade så fann jag inga jordgubbar :(

Suck säsongen är nog slut tror jag.....


Nå efter den turen, ute med vov.

En i taget, kan bara ha koppel i den vänstra handen.

Tur att alla busungarna är så underbara.

Bara lite halv drag då Lana ville springa i fatt ett rådjur, men det slutade med en sång i stället.

Ett tvättäkta hhhhyyyyyyyyylll :) Efter det så var det in och koka pasta + göra köttfärssås ala Lo, men sen tog jag datorn och sprang in i sovrummet medan kaffet kokade. Nu vill jag ha egen tid, disken får dom andra ta....

Hahaha :) Lat korvar man bor med va, ha en fortsatt fin Söndag.


KRAM


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards