Alla inlägg den 23 november 2012

Av lynx63 - 23 november 2012 19:25

Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder.

 

 

Idag var det kalas i stan min stora son Peter fyller 28 år idag, Minna hans sambo och mitt underbara barnbarn Agaton, hade köpt ett leksaks periskop åt pappa :) för det trodde Agaton att pappa behövde. Fniss gulligt eller hur?

Min yngsta son Jimmy är 22 år, han och jag låg på golvet eller satt på sängen och lekte LEJON med  Agaton eller kastade boll i 40 min. Armarna är som gummibananer nu, vilken energi, ojoj.

Denna kvinna är farmor, men en TRÖTT sådan.

 

Vi hade 0 regn idag på dagen och en gul sak som sken på himlen, undra vad det var för något? Kanske det var det man kallade sol förut :) Glad blir man i alla fall, så hurra för den gula pricken på himlen.

 

Kram ha en super fin helg

 

Ps Agaton är 3 år Ds

 

Bilden är på våran Ängel Nizze som somnade in förra sommaren :(  

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards