Alla inlägg den 20 november 2012

Av lynx63 - 20 november 2012 11:44



 


Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder. 


Sommaren 2011


Här har Lana och Turbo mys, nu är lill killen 12 vk.

Lana är den finaste bonus mamma man kan ha, tycker Tubbe knubbe :) 


Idag regnar det fy bubblan så trist, jag har opererat min hand och skriver en haltande pekfinger dans.

Det var fasligt vad jag skriver om vingliga saker.

Nå nu är det slut på sjukdoms snack ett tag.....



Min vän Spanaren har en bild på sin fina hund Sokko i Piteå tidningen.

Jag blev lite orolig, för det står att dom säljer varmkorv på en skylt.

Varför kanske ni undrar? Jo men tänk om det hade vart i USA - 

Då hade skylten meddelat "här säljer vi HOT DOG"....


Kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards