Alla inlägg den 26 februari 2014

Av lynx63 - 26 februari 2014 23:24

        

HEJ vännerna goa!

Ja man är lika mycket uppe i det blå, som man är i jordens medelpunkt.

Stod framför spegeln och funderade på vem i hela fridens dar det va som tittade på mig?

    

Ett blek tråkigt rynkigt russin stirrade på mig.

Jag tittade snabbt bak, bara för att försäkra mig om att det inte va ett spöke som stod där och lurpassade.

Men nej då, detta människorussin va JAAAG hu jeda mig så jag såg ut.

  

TRÖTT ja det är förnamnet, men innanför denna skrynkliga trötta nia.

Finns det en donna som sprudlar av energi.

IBLAND

Bekymmer ger skrynklor det vet jag bestämt, bara titta på hur jag ser ut.

 

Ojojoj!

Jag har fått hamster påsar på sidan av käken, visserligen små men dom är två på vardera sida. SKRIK SKRIK HJÄLP

Vad ska jag stoppa för mat där eller kan man ha hemligheter i dom?

Efter lite letande såg jag vad som hade hänt, rynkor vid öronen!!!

Skinnkostymen har släppt.

    

Japp den är kaputt, när jag drog lite vid sidan försvann rynkorna och påsarna. Men ingen klädnypa i värden kan lyfta dessa vidriga på häng.


Hahahaha men nu funderar jag starkt på om man lägger ett snitt vid örat.

Så kunde man sen lyfta upp skinnet genom att trä den över örat och vips så va man slät igen.

Eller ?

Hm ingen bra ide, min andra är nog bättre.

Jag får le och skratta hela tiden.

För då kommer alla att tro HON HAR SKRATTRYNKOR 

Finurligt eller hur.....

Denna text har ni läst en gång tidigare nov 2012 men nu kommer den åter.


            

En stor varm kram till er alla.

Ha en fin torsdag...

------------------------------------------------------------------


Måndag 
Jag tittar mig i spegeln och säger fan vad du är ful idag. 
"Det var bara en sådan dag" man hade en ful dag. 


Tisdag 
Jag tittar mig i spegeln och säger men hallå du är ju snygg idag. 
"Det var bara en sådan dag" man hade en snygg dag. 


Onsdag 
Jag tittar mig i spegeln och säger du har en finne i pannan. 
"Det bara var en sådan dag" man hade en finne i pannan. 


Torsdag 
Jag tittar mig i spegeln och säger oj en ny rynka. 
"Det bara var en sådan dag" man hade en ny rynka. 


Fredag 
Jag tittar i spegeln och säger jag är så blek. 
"Det bara var en sådan dag" man var blek. 



Lördag 
Jag tittar mig i spegeln och säger mina läppar är för små. 
"Det bara var en sådan dag" läpparna var små. 



Söndag 
Jag tittar mig i spegeln och säger nästa vecka ska jag ut på lördag. Så se till att det är då jag vaknar och ser i spegeln, att jag har en snygg dag. 
"Det bara var en sådan dag" när jag ställde ett krav på hon i spegeln. 





Lynx © M

Ovido - Quiz & Flashcards