Alla inlägg den 15 februari 2014

Av lynx63 - 15 februari 2014 01:10

   

&

Stor KRAM till er alla.

Ja som vanligt då jag läser är dagarna/veckorna sååååå korta, förstår inte vart denna vecka tog vägen?

Sen kan jag inte förstå varför jag inte kan komma ihåg om det är måndag eller torsdag?

Ålder eller inte, snurrig är jag i alla fall.

*Okej jag vet att det är fredag idag eller nä. Lördag är det ju suck!

  

Hoppas att alla hjärtans dag var en fin dag, med mycket kärlek.

Fick min hemstickad tröja som jag har suktat efter.

Sonen gav mig en STOR HÅRD KRAM.

Revbenen är ömma och jag kommer att minnas denna kram länge. *FNISS

Gubben fick godis hjärtan, det får han alla år för dom *ÄLSKAR han.

*LER*

Sonen fick smörgåstårta och en påse med plopp.

Han äter inget godis, bara choklad tre  gånger om året =)

Nå vi andra fick också smörgåstårta.

Kram kram ha en fin helg.

        


Ovido - Quiz & Flashcards