Direktlänk till inlägg 7 augusti 2013

Nu börjar det.

Av lynx63 - 7 augusti 2013 15:07


                                                       


Dagen med det stora D-et startar nu på fredag.

 

 

Då sätter vi i gång med träningen, hurra va bra. Men ack sådan tid allt ska ta, innan man får klartecken.

 

Att

* vicka på rumpan 

* vifta med armarna 

* knäböja

* vingla runt med huvudet

* dra in magen

* knipa skinkor

* rak i ryggen övning

* korsett övning

 

Jag frågade om man själv kunde lägga in saker som jag gillar att göra. 

Som ridning, klättervägg, hoppa från plan eller köra kross?


Hon stammade och sa sen ett argt NEJ verkligen inte, "VAFFÖ DÅ? undrade jag :) " nå ja ridning om hästen är snäll.

Ha HÄSTAR är alltid mer eller mindre snälla. Va hon menade va en liten söt sak som lunkar på i sin egen takt.

 

Och jaaaa det är okej för mig, bara jag får rida.

 

MEN HON MENADE NÅGOT ANNAT SOM VA BÄTTRE FÖR MIG


Och varför inte bara säga VATTENGYMNASTIK

Nå nu ska jag inhandla en badräkt som suger in det mesta och ger mig en kropp som inte liknar en valross med skinömsning. FLIN

Hoppas att vattnet är varmt, för jag gillar inte kallt vatten

 

Snart så kommer det en gasell dansande och det är jag. 

Ha en fin onsdag mina vänner.

KRAM

 

  

 
 
tulipaner

tulipaner

9 augusti 2013 14:28

men cross är bra jag vet hur man starta och lite av varje gossarna har kört i många år,så det var ju synd,annars hade jag lärt dig:)

ta inte ut rörelserna för mycket bara ,för då blir man allt utom bra i kroppen,har erfarenhet.och ja jag har oxå lekt valross,men det gick inge vidare,blev ingen större förändring tyvärr.men jag kan oxå följa med och dansa magdans där borde väl rörelserna vara bra för såna som oss?! eller zumba,vi behöver ju inte vifta så mycket med armarna ,och så kan vi köpa såna trendiga tennis skor i olika fina färger ! whaow vilket lyft!
tror det vore kul om du bodde närmare ,är säker på att vi skulle kunna hitta på lite grejer:)
here you go tjejen ,hejar på dig!
trevlig helg och stor kram!

http://tulipaner

lynx63

10 augusti 2013 02:07

Hahaha så kul vi skulle ha, du har så rätt i det du säger om små rörelser. Det sa gymnasten också, sen sa hon inget mer ?? Jag fick visa vad jag hade gjort tidigare och hon sa bara "inte så stora rörelser" och knip mindre då du suger upp dom djupa musklerna ? Jag hade svårt att hålla mig för skratt.

Skor och färgglada byxor/jackor ska vi ha, med våra namn på ryggen.
TULIPANER / / LYNX63

Vi kommer att bli dom snyggaste och vigaste studsbolls damerna dom någonsin sett.
KRAM och njut av helgen :))

 
Spanaren

Spanaren

12 augusti 2013 13:24

Hoppas att du inhandlade en baddräkt som tål med klor? Är det vattenträning i varmbassäng så blir det mer än toppen. Har testat på det själv och det var mer än super duper. Krya på dig! /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

15 augusti 2013 16:01

Super duper, jag vet inte vad för bad det blir. Bara att det kommer att vara blött, annorlunda och kul. :)) Meddelar dig vad för något det blev, när jag vet bättre. Kram

 
tulipaner

tulipaner

13 augusti 2013 18:43

ja klart vi ska ha namn på jackorna fattas bara annat,om nån missar oss vore ju fruktansvärt ju!!!
åh ja vi ska visa dom vad vi har för talanger ujuj vad dom ska få prata och titta och det får dom för vi kan vi!

http://tulipaner

lynx63

15 augusti 2013 15:58

Bra jag cyklar å hämtar dig, så att man får lite uppvärmning menar jag. Puhu så svettigt det blev och det bara av att tänka på saken. Hahah :) Vi kan vi, så det så..... KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Ovido - Quiz & Flashcards