Alla inlägg den 17 augusti 2013

Av lynx63 - 17 augusti 2013 10:26

 

      

Men va gör det, i mitt sinne skiner solen HURRA. Varför kanske ni undrar, jo mina små trollungar det ska denna rugguggla meddela.

     

JAG HAR UNDERBARA BLOGGVÄNNER SOM GÖR MINA DAGAR BERIKADE MED SÅ MYCKET GOTT OCH BLANDAT

Sen idag/kväll ska vi ta bilen in till staden, för att glida runt och se på andra fina bilar.       

Det kan inte bli bättre, att det regnar gör inget för man får bara klä sig rätt.

Sen ska jag se på film då vi kommer hem, ja bara mysa i soffan med en mjuk filt och en mugg med kaffe. Tror att jag till det kommer att köpa en äppelmunk.

Ha nu en super duper underbar LÖRDAG och njut av livet.

För det ska jag, KRAM på er alla.

 

    

 

Min lilla gula bil 

Ska få komma ut

 

Min lilla gula bil

Vi byter fil

 

Min lilla gula bil

Åker sen flera mil

 

Min lilla gula bil

Far nu fram som en pil

    

     

    Lynx63 © 

Ovido - Quiz & Flashcards