Alla inlägg den 23 augusti 2013

Av lynx63 - 23 augusti 2013 05:00

 

Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder. 

 

Tja ni är då för härliga, spanaren satte igång ett domino fall när hon meddelade lite här och där att denna tant fyller hela 50 år idag den 23/8-13.

Ja och så här ser en 50-åring ut eller nästan. För kortet togs då jag BARA

var 49 år :)

        

HAHAHA

 

Så ut i fall att fler tittar in och säger några ord, är det bäst att jag skriver redan nu ett stort TACK!

      

Men på er väg hem igen, vill jag ger er några ord.

En något ändrad skriven text av mig själv, så att den passar er.

 

     

Ord kan hela


Himlen öppnar sin famn 
Stjärnorna tindrar så varmt 
Orden som sändes till mig 
Gav ett sargat hjärta en purpurfärg 

Min glädje jag nu delar med fler 
För orden är som balsam 
Tårarna torkar munnen ler 
Likt bomull lindar dom in mig 

Dansar runt i rummet 
Är helt enkelt väldigt glad 
Jag sätter mig nu ner 
Å skriver dessa rader 

Tack mina underbara vänner 
Ni gör mig så 
GLAD :)

När ni vill gratta mig, på min födelsedag.

  
Lynx © M

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards