Direktlänk till inlägg 5 augusti 2013

Coolt nu e jag frisk.

Av lynx63 - 5 augusti 2013 00:49

 

 

Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder. 

 

 

 

HEJ hopp, skutt och en liten snurr.

Jag ska lämna mina sjukdomar på hatthyllan, för svaret kom och jag är inte en hypokondriker som jag själv har trott.

 

Nä då, jag har diskbråck i nacken med ev nerver i kläm.

Och diskar i ryggen som är komprimerade i olika grader och lägger man då till armarna och händerna som inte fungerar så är man ju nästan frisk.

Oj höll på att glömma whiplash skadan efter bussolyckan den som ser till att man vet att man har ett huvud.

 

Men sen oj miss av mig, knäna höll jag på att glömma. Men nu så är det klart.

 Hurra jag är frisk.....

 

Tralla lla llla llaaaaaaaaaaaaaaa.



Jag kommer som en liten raket 

Hoppar över vita staket

Svänger runt i en dans

Tappar helt min sans

Är ju så frisk

Kan nu simma som en fisk

Vem är det som guppar där

Det är hon som flytväst bär

Hon sjunker som en sten

Ja för hon har inga hela ben

Men humor hon har

Var eviga dar



Lynx63 © 



 
 
tulipaner

tulipaner

6 augusti 2013 12:19

fin bild ,vi börjar så.
men du min vitamin och kusin:det var inge vidare röntgen svar som du fått,men du har äntligen fått svar och då får man börja jobba efter det! att det varit så svårt att få en röntgen är ju helt otroligt förbannat dåligt! vad har dom för plan nu då för damen?

super härlig dikt jag dansar med dig :) och vi dansar länge /kram

http://tulipaner

lynx63

6 augusti 2013 16:34

Så bra då dansar vi du och jag. Tack för dina fina ord. Dom vet nog inte vad dom ska hitta på mera, men jag ska på ny RTG i september för kontrast. Så att dom ser vart förträngningarna i nacken sitter. Det i sin tur kommer att förklara domningarna i armar och händer hoppas jag. Stor kram till dig, från mig.

 
TantGlad

TantGlad

7 augusti 2013 09:24

Jättevacker bild ååå såå fint.
Vad glad jag blir tralalalaaaaaa.....ditt trallande och din glädje med din fina dikt smittar av sig och hoppar över till mig här just nu.
Tråkigt med en bussolycka och förstår villka skador det kan bli för fyy för det.
Men jag blir så glad i det övriga hos dig så DANSA NU MIN ÄLVA...
Kraaaaam goaste vän!

http://TantGlad.bloggo.nu

lynx63

7 augusti 2013 15:07

Ja hej du min vän, här ska dansas för det ÄLSKAR jag. Ja bussolyckan va skit och förstörde mycket av i mitt liv. Men skammen den som ger sig, den ska inte få ta mer. Man får bara lära sig att göra vissa saker annorlunda, så blir allt bättre. KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Ovido - Quiz & Flashcards