Direktlänk till inlägg 24 april 2013

KAFFE Post & KAKA

Av lynx63 - 24 april 2013 16:11

      Tjooooho på er alla.

 

Å här är det kaffe med "döpp" ostkaka med sylt och grädde.....    

 

Bara att ta för sig, sitter och väntar på att brevgubben ska komma med mina böcker, så att man gör något "vettigt fniss" idag. Nå ja så viktigt är det kanske inte att läsa, men min kropp och knopp mår alldeles underbart när näsan doftar in aromen från boken och kaffet.

 

Har köpt nya läslampor vid sängen, så nu är det bara och slå till. Men ingen brevgubbe har kommit, ska gå en tur med vov och titta så jag inte har missat den rackarns busen.

 

Sen ska här läsas    så det står härliga till.


KRAMAR om er alla.

 
 
Spanaren

Spanaren

26 april 2013 07:56

Förstår din längan Tummelisa och jag kanske får tre böcker idag. Skulle få en bok från boklistan som jag startade men den blev försenad så det blev ordenlig ränta på allt *kul* Hoppas att dina böcker kommer idag? Trevlig helg/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

26 april 2013 17:20

Så bra då kan du också läsa :) för mina böcker kom och nu ska jag börja suga in aromen av papper och kaffe med ostkaka. Ha en underbar helg

 
tulipaner

tulipaner

26 april 2013 13:26

ostkaka oj så mumsigt!!!
jaha då ska det läsas,kan du sitta ute än?

kul att du är så läs intresserad,det var jag innan men får ju läsa om samma blad felra gånger och minns inte nästa dag vad jag läst,men kanske du kunde ha lite hög läsning för mig någon gång:)

var rädd om dig /kram

http://tulipaner

lynx63

26 april 2013 17:16

Klart att jag kan ha högläsning för dig och allt medans vi smaskar i oss ostkaka :)FÖR Hurra mina böcker har kommit så vi kan starta när som.
KRAM och ha en underbar helg.

 
skogsfen

skogsfen

27 april 2013 10:05

Hej i läshörnan hör du mig....
Så härligt med gofika och böcker, tur vi inte är grannar för ostkaka faller jag pladask för. Jag tycks falla för det mesta just nu. Men att falla i och in i en bra bok det är grejer det.
Kram till er alla från Skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

lynx63

28 april 2013 16:37

Fniss men det skulle väl vara trevligt, en bit ostkaka då och då :) Ja nu läser man igen, ha en fin söndag. KRAM

 
Spanaren

Spanaren

29 april 2013 11:42

Tummelisa ... jag har som oftast en bok eller flera att läsa ;.)
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

30 april 2013 15:18

Det är bra, men jag är nog tråkig för jag håller mig till en. Kanske det är för att jag läser så fort, så skulle jag ha flera så vet i hundarna hur det skulle sluta. Haha tänk en deckare och en psykologbok. Dom skulle jag turas om att läsa, fniss. Jag skulle kanske då veta vem som är mördaren och har löst allt innan kap 5. En som kan sätta sig in i gärningsmannaprofilen och vips klart slut. KRAM min vän

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Ovido - Quiz & Flashcards