Alla inlägg den 18 april 2013

Av lynx63 - 18 april 2013 09:54

HEJ   vakna alla ni där ute. Här har jag ett underbart vackert regn väder med gråtung dis som ger en underlig tyngd i skinnkostymen.

 

Har snurrat runt för att försöka se mig själv på ryggen, om det mot förmodan finns en nyckel man kan vrida upp så att det går lite fortare. Men icke sa Nicke, ingen nyckel vad jag kunde se.

 

Sitter ligger står och går runt runt runt. Väntar och ni ska inte tro att man väntar på någon födelse nä då, inget roligt alls. Min läkare ska ringa någon gång under dagen, tid?? nä det kunde dom inte ge.

 

Men jag har hundar så han får ringa flera gånger svarade jag, då tittade hon på mig som om jag vore ding. "men du har väl mobil?" va jo men 3 hundar och händer som inte fungerar och på det svara i telefonen??

 

Nja bläckfisk är jag inte och nog skulle det då komma en si så där 8-10 bambisar bara för att man står knepigt. Och då skulle jag flyga som en raket, för är det något mina hundar gillar så är det rådjur och sen ska dom vallas in på tomten och Lana är så mallig för att hon har klarat uppdraget som jag inte har givit min tillåtelse till.

 

Suck och blä man får nästan ont i kroppen av att bara tänka på den raketfärden. Så nu vankar jag runt som Joakim von Anka, så snart har jag en stig som går från sovrum till vardagsrum, in i köket, sen till hallen och en snabb avstickare till ett toa besök.

 

Fasligt vad man blir kissnödig bara för att man vankar i oro. Nå hoppas att eran Torsdag blir bättre och inte går under "regnvankandets" tecken.

 

KRAM/Puss på er alla.   

Ovido - Quiz & Flashcards