Alla inlägg den 22 april 2013

EKO

Av lynx63 - 22 april 2013 17:35

    

Här snyft ekar det "INGA BÖCKER KVAR" dom tog slut för två dagar sedan. 20 böcker försvann i ett nafs, har beställt 12 nya. Denna serie heter De svarta riddarna, så nu vill jag bara att dom kommer så fort som posten kan dela ut.

 

Har jobbat idag men va onaturligt trött i svanken, orkade inte stå?? Det va som om ryggen vägde 100 kg och höfter svank + ben inte klarade att hålla upp överkroppen. Mysko, men nu har jag ätit och ligger i sängen med datorn på magen och kaffe bredvid.

 

Jag känner mig som prinsessan på ärten, med en svank som ömmar. Det ligger nog en ärta någonstans och skaver, fniss. Hoppas att ni som jag har fått lite tussilago och snödroppar i sikte, det ger ett vibrerande vår pirr i hela kostymen. 

 

KRAMAR om   

Ovido - Quiz & Flashcards