Alla inlägg den 2 april 2013

Av lynx63 - 2 april 2013 17:20

    



HEJ alla SÖTNOSAR   


Jag har inga böcker kvar "slut, kaputt, finito, borta, upplästa alla. SNYFT Men jag har beställt mera HURRA. Men ett moln på himlen, dom har nästan hela serien utom nr 6 i legenden om ljusets rike av Margit Sandemo.

Va in på en hel massa sidor på datorn och även bokaffärer men ingen nr 6.  

 

Enligt dom ska den inte tryckas mera, även om den är med i en serie??? Så nu har jag alla men inte den BLÄÄÄ, ska på olika loppisar för att se om jag finner den på detta sätt.  

 

Hoppas att helgen har vart bra, jag har arbetat för första gången sen i November. Det var kul, men tummen blev stor som en kycklingfilé. Så vi får se hur det går, stora kramar till er alla från lilla stora mig   

Ovido - Quiz & Flashcards