Direktlänk till inlägg 16 april 2013

Kramar till er alla

Av lynx63 - 16 april 2013 21:42

HEJ goa vänner 


Jag tackar och niger, för alla fina uppmuntrande ord angående denna människas knakande delar. Men nu ska ni få höra, ska man skratta eller gråta? När jag i måndags va till handgymnasten skulle jag böja vinka och vrida på hand och fingrar.

 

Men vad upptäcker vi jo när jag viker tummens första led följer långfingret också med. HAHAHAH någon har antingen sytt i mitt huvud utan att jag vet det för jag sänder rätt signaler men båda fingrarna rör sig ner???  Nå jag ska prata med läkaren på torsdag och får höra om han har sytt fast lite saker på fel plats. Sjukgymnasten va lite upprörd, hon ville inte att jag skulle opereras mera men hennes oro var kännbar.


Humor mina vänner humor annars blir jag tokig, f-kassan är i alla fall på min sida än så länge tack och lov.

 

KRAM till er alla. 

 

Ps Jag läser   och njuter där i alla fall. Hundarna äter ben och njuter på sitt vis.

Gunnar ligger på min mage och kurrar. Ds

 
 
Spanaren

Spanaren

17 april 2013 07:21

Undra om inte den läkaren känner på sig att det är något galet? Visst sa han något om misslyckad operation osv? Bra att FK är på din sida *tryggt* Lycka till i morgon /kram

Ps Vill nog hålla med din sjukgymnast ang. ingen mera operation eller ...

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

17 april 2013 10:48

Tja det har du rätt i, hör av mig om vad han sa imorgon. KRAM på dig

 
skogsfen

skogsfen

18 april 2013 10:28

Här hålls alla tummar och tår för att det ska reda upp sig.
Kram från Skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

lynx63

18 april 2013 17:56

Tack fina goa fe, ha en underbar dag min vän.

 
Spanaren

Spanaren

18 april 2013 12:54

Bra att du hör av dig idag om hur det gick/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

18 april 2013 17:49

KRAM det ska jag.

 
tulipaner

tulipaner

19 april 2013 12:54

ja,du så det så illa med doktorn,ja fy f-n säger jag ,förlåt.men så känns det som .
nu hoppas jag det reder sig för dig,skönt att f-kassan är med dig så du slipper det i alla fall!

men du lite glass kanske skulle smaka i eländet och så lite kaffe kanske /stor kram

http://tulipaner

lynx63

22 april 2013 17:27

GLASS jag kommer, ha en fin vecka. KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Ovido - Quiz & Flashcards