Direktlänk till inlägg 24 oktober 2014

Atjooo prosit.

Av lynx63 - 24 oktober 2014 15:20

 


Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder.

Lana och Nizze.


Hej

Jag är såååå snorig, att min näsa kan vikarera som kran.

Haha

Huva så röd man blir under nosen, liknar Rudolf!

*Ler*

Tomten kan låna mig, för att lysa hans väg fram!

-----------------------------

Mitt barnbarn kommer imorgon, hoppas att han inte blir snorig också. 

Ibland bara går det inte att lösa på annat sätt, därför kommer trollungen.

Även då hans farmor snorar.

Han fyllde 5 år den 21 okt, oj va tiden springer fort!

Vi får bygga lego och läsa böcker.


Trevlig helg sötnosar


 
 
Ingen bild

tulipaner

25 oktober 2014 18:19

krya på dig,tycker var och varannan går med denna förkylning!
va kul med barnbarnet,det ju en stoor kille som är 5år :) passa på och mys ni,och fortsatt trevlig helg ,och du sitta på dina axlar :nä vet du men jag kan cykla istället :)

lynx63

25 oktober 2014 22:32

Fniss ja det är kanske smartast så Kraaaam

 
Spanaren

Spanaren

28 oktober 2014 15:27

Hoppas att du mår bättre nu?
Fin bild/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

28 oktober 2014 15:52

Näpp, snorar och hostar. Bläää för de, men annars okej. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Ovido - Quiz & Flashcards