Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av lynx63 - 27 oktober 2014 21:36

Hej små brudar!

    

Idag har jag vart på jobbet med alla inblandade.

Ett möte som va lite si och så.

 

JAG FÅR INTE KOMMA TILLBAKA!

  

Jag är inte flexibel nog.

Och vissa delar av min kropp samarbetar inte som dom ska.

  

Så nu är det andra arbetsplatser som gäller.

Eventuellt där jag tidigare jobbade, även det inom vården.

 

Så hurra för det i alla fall.

 

Annars så bråkar jag med min hosta och mitt snor.

Läser böcker och pillar på min nya dator.

Det är super kul att skriva saker på den, allt går så mycket snabbare.

  

Min son hjälpte mig, för jag blev bara frustrerad på alla frågor.

Uppge mail, tele och annat skräp.

    


Sen ska man ha minnet kvar och komma ihåg alla koder mm.

Snart ska dom väl veta vilken färg man har på trosorna också.

Grrrrr, morr!

 

Nå nu är allt klart och jag njuter.

TACK min FINA goa SON!!

    

Ha en fin vecka och njut av allt som dagarna erbjuder er.

 

KRAMIS

 

    

Ovido - Quiz & Flashcards