Direktlänk till inlägg 26 mars 2013

:)

Av lynx63 - 26 mars 2013 12:31

      


GLAD PÅSK Önskar jag er alla.


Ja nu var det dax igen, med en massa ägg och annat mums. Snart bär det iväg till Blåkulla med mina fina vänner, jag ska till min sjukgymnast först "Torsdag" men sen bär det av. Behöver mjuka upp lederna för att klara av att stiga upp på kvasten förstår ni. *Tulipaner* har hjälpt mig att laga den och även fixat så att hon kan binda fast mig så jag inte trillar av. Fniss Hon här händig min vän " TACK"   

Jag är nu i bok nr 10 för jag försöker läsa lite lugnare så att det finns kvar lite av det goda....

 

KRAMAR till er alla och var rädd om er, för ni är mig så värde fulla.

 
 
Spanaren

Spanaren

27 mars 2013 10:01

Bra att du får mjuka upp dina leder så att du kan komma och träffa mig vid Blåkulla /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

28 mars 2013 16:40

He he jag tror hon mjukade upp mig lite mycket, men det ska nog gå att komma iväg. Vi ses snart, kramar från mig.

 
tulipaner

tulipaner

27 mars 2013 13:30

ja ,min vän jag kan hålla i din kvast om det behövs,spanarn har nog koll på sin:)
vad härligt ,svisch vad det ska åkas.har till och med hittat mitt huckle,det du:)
Ha det så fint i påskr och många påsk kramr ,och lycka till önskningar hos sjukgymnasten.hoppas du inte får allt för ont!

http://tulipaner

lynx63

28 mars 2013 16:39

Åhoj vad det går lite vingligt men det ska nog gå, jag kommer förbi dig snart. Kanske du får binda fast mig lite vi får se. KRMIS

 
skogsfen

skogsfen

28 mars 2013 10:03

Glad Påsk önskar jag dig i bokhörnan. ;)
Kram från Skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

lynx63

28 mars 2013 16:37

Jag har det super bra här i min lilla hörna, men nu är jag redan i bok 11 snart 12 så snyft.. Det är bara 15 st i denna serie. GLAD kram Påsk på dig.

 
tulipaner

tulipaner

31 mars 2013 17:01

vad trist att du blev demolerad av sjukgymnasten,men jag hoppas att det för att det behövs/stor kram till dig!

http://tulipaner

lynx63

2 april 2013 17:20

Japp det behöver jag, det bästa med sjukgymnasten är att hon både ser och hör det man säger att man har problem med. Hon vill också sända mig på en ny röntgen. Hoppas att allt är bra med dig kram

 
tulipaner

tulipaner

3 april 2013 13:23

det ok här.
ja,en ny röntgen behöver du,en datortomografi,inga vanliga slät röntgen,där ser dom inte allt!! så flaggan i topp för din sjukgymnast!

http://tulipaner

lynx63

5 april 2013 20:52

Japp en STOR BLOMMA ska denna unga dam ha, det blir en MRT för mig. KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Ovido - Quiz & Flashcards