Direktlänk till inlägg 14 mars 2013

SNART :)

Av lynx63 - 14 mars 2013 16:25

 

Copyright © Gäller för alla mina texter och bilder.

 

 

 

HEJ alla trofasta vänner 


Ja tanten är snart klar, är nämligen i bok nr 42 och som ni vet så är det 47 st. Men för att ni inte ska bli besvikna så har jag beställt 15 st till, i en annan serie men med samma författare. HAHA  Visst är jag gullig   

Nå ha nu ett underbart veckoslut och vi ses snart. KRAM

 
 
skogsfen

skogsfen

14 mars 2013 18:55

Det gäller och hålla fast när man fått tag i något man gillar. ;))
Jae då du är jättegullig.
Ha det fint själv där i läsvrån.
Kramar till er alla. *kram* från Skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

lynx63

16 mars 2013 10:16

Ja och jag har alltid älskat att läsa. Jag var en mycket tråkig tonåring, men mamma älskade mig. Och vilken mamma eller pappa har inte en 13-16 åring som läser hellre än är ute och skräpar. Fniss men visst va hon lite orolig över bristen på kompisar. Men det va inte jag,för jag hade ju inga som va snälla. Jag va ett mobbat barn, men det visste inte mor. Så för mig är boken och djuren dom sannaste vännerna. Men nu som vuxen har jag fått sådana fina vänner som dig, Tulipaner och Spanaren.
Ha en fin lördag.

KRAM

 
tulipaner

tulipaner

15 mars 2013 20:17

du är så gullig så:)
men du har glass i frysen till kakan så du vet!

föresten,vad är det du ska doktorera till?
så snabb som du är i läsning måste ju ha massor med ord i minuten som du läser,hastighets rekord ju!

Ha det så bra och så får jag höra doktorands titeln senare.
var rädd om dig/kram

http://tulipaner

lynx63

16 mars 2013 10:07

:) Japp jag läser fort, nu är det bara 2 böcker kvar snyft. Jag kommer in till dig med lite glass snart. KRAM

 
Spanaren

Spanaren

16 mars 2013 16:31

Applåderar varmt för din nya beställning *applåder* och säger vad du ska må Pelle nu *glad*
Detta behöver du och mycket mera /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

16 mars 2013 16:43

:) Tack och det gör jag, som ett varmt täcke om mitt hjärta. KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Ovido - Quiz & Flashcards