Direktlänk till inlägg 7 mars 2013

Gäsp

Av lynx63 - 7 mars 2013 13:57

Nä nu tycker jag att matte är lite tråkig   hon bara läser och läser. Nåja inte går det någon nöd på oss vi får vår mat, kärlek och promenader med bus. Men i alla fall ?? Jag tycker hon är super tråkig   jag funderar på om det är tid för rymmning!? Men när jag tänker på det så hylar det i hela skinkostymen, för jag älskar min matte mamma. Igår sa hon att nu var hon i bok nr 31 så det rör på sig i alla fall. TACK OCH LOV 

Men jag vet att hon hälsar till er alla och sänder en faslig massa kramar och en å annan bulle.  

 

Gunnar är ute på äventyr igen men kommer hem kl 24:00 & då ska han stångas och gulla så man blir tokig, men då brukar jag bita lite i hans öron och i benen.

   Så efter en sund har han lugnat ner sig. 

 

Vi hälsar också till er alla med lite slirepussar och kurr puffar. KRAM Lana

 
 
tulipaner

tulipaner

7 mars 2013 15:26

oj,vad matte läser ,hon blir nog professor ska ni se!

jag som tänkte på chees cake,en med lime ,slutar du läsa då?
eller vad ska vi hitta på tro,kom och sola med oss vet jag ,och alla hundar det vore ju kul:) kram

http://tulipaner

lynx63

10 mars 2013 00:08

Mums det vill jag ha, älskar chees cake. Ha en underbar söndag. KRAMAR

 
Spanaren

Spanaren

8 mars 2013 09:43

Det är en mening med allt och det är meningen att eran matte ska ha det lugnt och skönt omkring sig. Det går nog ingen som helst nöd på er. Det är ju mars månad och då vill väl Gunnar vara extra mycket ute *ler* Be eran matte att inte bita så hårt i hans söta öra. Säkert så fortsätter eran matte med att läsa någonting mera efter denna långa boksvit. Det kallas rekreation *fniss* Ha det hundar, Gunnar och eran matte/ kram från Sokko med familj

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

10 mars 2013 00:11

Sokko min vän, ja matte kommer nog att fastna med sin näsa i någon bok. Men inte går det någon nöd på oss det har du rätt i. Massor med kramar till er alla. Fler böcker??? Ja du har rätt, hon har hittat flera som naggar in i denna Isfolkets historia. OJOJ KRAM

 
Spanaren

Spanaren

10 mars 2013 08:55

Isländs historia är bara så bra :-)
Var rädd om dig och tänk på hur du sitter så att din nacke inte får ta mera stryk/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

11 mars 2013 11:08

Ja jag lovar att sitta bättre, för ont i nacken är ur jobbigt. Hoppas att du får ha en underbar vecka. Jag är nu i bok nr 37 så det är bara 10 böcker kvar. KRAM från oss alla.

 
skogsfen

skogsfen

11 mars 2013 09:04

Det är då för tur att ni får mat.*ler* Vet precis hur matte känner sig, lycklig i isfolkets värld. Tycker ni ska bita lite i hennes öron och ben så hon kommer ut på promenad i solen. Och så bra att Gunnar är så bra på klockan så han passar tiden. För jag vet hur orolig matte blir om han skulle vara sen.*ler*
Kramar från Skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

lynx63

11 mars 2013 11:06

Ja matte är nöjd med Gunnar klockan har fungerat bra i över en vecka :) Ja igår så slickade jag matte över hela ansiktet och pressade mig in mellan henne och boken. Å se det lyckades hon skrattade och sen hade vi brottnings match i sängen. För att avsluta det hela va vi sen på promenad. KRAM från Lana och alla andra. :) Ha en underbar vecka.

 
tulipaner

tulipaner

11 mars 2013 18:53

hoho det ekar här:du har väl inte simmat in i bok världen helt ,du åt så lite kaka ,tänkte jag?
så har jag fått kladkake recept som finns i olika mumsiga smaker som kaffe smak tex
men vi får nog vänta lite med det ...
ha det gott/kram

http://tulipaner

lynx63

14 mars 2013 16:13

Hej vännen, ja mums så gott baka en choklad kladdkaka så kommer jag som ett skott. KRAM :)

 
tulipaner

tulipaner

13 mars 2013 17:30

Hör du bok mal ,nu är det dags för fika tajm ,har ni oxå sol hos er?

hur mår hon?

jag hoppas det någorlunda!skulle bara säga hej/kram

http://tulipaner

lynx63

14 mars 2013 16:10

:) Ja jag är ett hopplöst fall då jag läser. Jag mår halvbra och det är mycket bra för mig. Snart ute igen. Är i bok nr 42 fniss kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Ovido - Quiz & Flashcards