Direktlänk till inlägg 2 mars 2013

BOK 23

Av lynx63 - 2 mars 2013 21:24

HEJ jag lever     


Är nu i bok 23 och leker, funderade på om jag kanske har suttit lite underligt då jag har läst. För idag då jag var ute med vov så fick jag nackspärr. Fy bubblan så ont det gör.   men det går över. Vi har storm och soptunnorna flyger som små löv. Hoppas att ni alla har det super duper fint och får en underbar helg.

 

Massor med kramar till er alla från lilla bokmalen.   

 
 
TantGlad

TantGlad

3 mars 2013 10:23

Ja det har blåst väldigt i fjällvärlden och så som jag förstått! Men i sundsvall så har blåsten varit som bris. Skönt det.
Nackspärr låter usch! Inte trevligt inte.
Ha det så gott från mig!

http://TantGlad.bloggo.nu

lynx63

4 mars 2013 22:14

Å hej så kul att du tittar in hos mig, nu blev jag glad. Ja blåsten skapar lite problem i några av alleérna här. Almsjukan sitter i grenarna och dom smäller av som tandpetare. Risken att få en i huvudet är stor, men kommunen velar om dom ska sågas ner eller ej. Det är vacker men ge träden medicin eller något så dom blir friska eller såga ner dom innan det händer något men nej SUCK! ;)
Ha en super fin vecka kram

 
skogsfen

skogsfen

3 mars 2013 19:39

Ja, det var ju tur att du lever menar jag. ;))
Men jag vet hur det kan vara när man kommit in i en bra bok. Glöm inte att gå ut ibland bara för nu kommer VÅREN.
Kram från Skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

lynx63

4 mars 2013 21:57

Jag lovar att sniffa fram vårens härliga vaknande in i min bokmals vagga. Glad att du tittar in många kramar från oss vov och mjau.

 
Spanaren

Spanaren

4 mars 2013 12:13

Sendrag skrev du i en kommentar till mig?!?! Hur som helst krya på dig/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

4 mars 2013 21:48

Tjing
Nackspärr och sendrag :) TACK Kram

 
tulipaner

tulipaner

4 mars 2013 16:08

ja,du vi har oxå drabbats av den stormen ,mindre kul.det väl det som gett dig nackspärr,eländes elände.
hoppas det bättre nu,det inge vidare,man klarar sig så bra utan!

hoppas du kunnat ta det lite mysigt i alla fall.

får tacka så mycket för fikat,niger så fint :)
tror du damen kanske vill ha en semla till nästa gång du kommer förbi,annars får jag hitta på nått annat,men utan blir du inte :)
kanske en smörgås tårte bit?

http://tulipaner

lynx63

4 mars 2013 21:46

Ja fy inte är det skönt när det blåser på detta sätt, ja nog myser jag med allt läsande och promenerande med mina hundar "jag är mega nöjd".
Nå ja ingen värk i nacken skulle var ännu bättre.
Å va mums jag vill ha smörgås tårta JIPPI hurra.
KRAM

 
tulipaner

tulipaner

4 mars 2013 16:10

glömde bok 23 du ju sanslös! då är man verkligen bokmal ,den saken är klar!
men bara du mår bra,så läs du/kram

http://tulipaner

lynx63

4 mars 2013 21:40

Fniss nu är jag i bok 26 här går det undan, stora kramar till dig från mig.

 
tulipaner

tulipaner

7 mars 2013 15:27

jösses du,hur många ska du läsa,du måste vara snabb läsare!
fanci pussar till dig!

http://tulipaner

lynx63

10 mars 2013 00:14

Ja jag läser snabbt "tur är väl det vovvar hundarna" Fniss, det är 47 st böcker i denna historia. Puss tillbaka och en massa kramar från oss alla.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Ovido - Quiz & Flashcards