Direktlänk till inlägg 25 december 2012

Tja nu är denna Julafton över :)

Av lynx63 - 25 december 2012 16:19

 

Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder. På bilder är det Lana mellan hunden...

 

 

 

Hoppas att ni alla har ätit er mätta och fått en klapp eller två. Jag har ätit så mycket att jag nu väger minst två ton fniss, alla djuren har fått lite x-tra också.

 


Ska snart ut i snö yran med hundarna, vi har snö till låret nu ojoj. Turbo försvinner helt, men låter ibland dom stora hundarna gå före så att det blir lite lättare "smart hund".

 


Han såg en hare igår kväll och sprang som en tok, jag skrattade så jag kiknade. För han studsade på samma sätt som haren, det var svårt att se vem som var vad hare/hund??? :) men han gav upp efter 300 meter. Sen ville kanaljen bli buren!!

 

Trött var bara förnamnet, han sov i 3 tim, Lana var och kollade honom flera gånger.

Zingo leker "VAR ÄR Zingo" för det enda man ser är hans viftande svans :)

 

Själv möljer jag mig fram som en valross plog....Hehehe. Lana är en prinsessa trippar på tårna och gräver lite här och där, får ibland ett ryck och far runt runt runt för att sen åter trippa så fint. Hon är en ängel med dolda horn. ;)  Ha nu en fin vecka mina underbara vänner....


KRAMAR från Mig Lana Zingo Turbo och Gunnar som bara ligger och myser.....




 
 
tulipaner

tulipaner

26 december 2012 12:05

oj,så fin den här var<3 vet du,håller inte koll på vad dina hundar heter,hoppas du tar min ursäkt.

men så kul:vad är hare vad är hund:då springer man fort allt!

och prinsessan med dolda horn,visst är det väl kul med dessa hundar hur olika och så luriga dom kan vara :)

en bra vecka till dig oxå,så klart ,och det var en fin bild på hunden:) kramiz!

http://tulipaner

lynx63

26 december 2012 18:23

Ja det såg så kul ut då lilla killen Turbo skuttade som han gjorde. Det är Lana på bilden :)
Stora svarta är Zingo, den ljusa mellan stora är Lana och den röda är lilla Turbo KRAM Ps den rödvita är katten Gunnar :) men idag när jag ropade på Turbo så kom Gunnar & dom är lika stora. Fniss

 
Spanaren

Spanaren

26 december 2012 15:48

Underbar bild och underbara betraktelser från dig och dina vovvar /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

26 december 2012 18:18

Tja här leker vi hela dagarna, kram :)

 
tulipaner

tulipaner

28 december 2012 18:33

god kväll!
vad trevligt att Gunnar kom dom är ju röda bägge så:)

http://tulipaner

lynx63

29 december 2012 23:01

Hihi det har du rätt i, stor kram.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Ovido - Quiz & Flashcards