Alla inlägg den 7 maj 2015

Av lynx63 - 7 maj 2015 13:31

    

  

Idag har vi sol och vi har åkt motorcykel ca 4 mil.

Haha jag va som en stel pinne då jag skulle kliva på, ena knät har svullnat upp igen.

Så det va problem med att sitta, sen efter 2 mil skulle jag kliva av.

As flabb det va som en fällkniv som skulle veckla ut sina blad som rostat fast.

Såg säkert inte klok ut, men tillslut så stod jag upp.

Kallsvettig och nöjd.

    

Med ett stönade gnyende leende på mina läppar, stapplade jag vidare in i affären.

Utan problem ? Nej som en vaggande ko med förstora juver.

För svanken/ryggen vill inte räta ut sig på en gång.

Eller kanske jag såg ut som en man med förstora ni vet vad.

  

Nå nu har jag åkt och gubben är nöjd.

Även om han stånkar en hel del för att det tar sådan tid för mig att kliva av och på.

Men tjatar han att jag ska åka med, så får han stå ut med mitt strul.

  

Nu har jag kommit hem och vet inte vilket ben jag ska stå på.

Men om några timmar så har kroppen kommit i rätt läge igen, synd bara att det gör så.

#¤%#¤&& ONT.

Men lite kaffe gör susen och nu ska jag ta fram boken.

KRAM till er alla.

  

Presentation


Ha ett fint 2015 år

Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards