Direktlänk till inlägg 1 februari 2015

1Februari :-)

Av lynx63 - 1 februari 2015 15:33

  

Lana & Zingo önskar godis // Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder.

 

1 februari och nu har vi snö, härligt vitt. Min fd svärmor/mor har flyttat till nytt boende. Så nu har jag vart där med gardiner, tv och mysfilt + go kudde. Jag var inte fyllda 16 när jag först klev in i denna familj, sen har åren sprungit förbi separation mm. Men vi har aldrig slutst att kramas dricka kaffe och prata. Hon är mer som en mamma för mig och nu är hon snart 94 år. Vi bubblar lika mycket + kafferep som för många år sedan. Hon är det goaste som finns.....  

 

Hoppas ni har det bra och inte fryser rumpan av er  stor varm Kraaaam från mig till er.

 
 
Spanaren

Spanaren

4 februari 2015 15:43

Puss på er Lana och Zingo men var är Turbo?

Vad du är gullig med din fd svärmor *tumme upp* Varför göra slut med människor bara för att ett förhållande tar slut? Det var och är meningen att ni två skulle mötas för alltid ;.)

Ha en bra dag/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

5 februari 2015 01:28

Japp det har du rätt i... Turbo va inte där, då jag tog bilden på L och Z. :-) Fick medsvansen en gång, sen halva huvudet.. Han va för busig och ville inte sitta fint. Hihi så då fick det bara bli på dom stora. Kraaaam

 
skogsfen

skogsfen

5 februari 2015 10:46

Så underbart klart man ska hålla kontakt med de som betyder något i livet. Stor av er båda. Så fina vovvar och vilket fint golv de står på samma har vi hallen fat grått.
Kramis.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

lynx63

11 februari 2015 23:11

Fint att vi har lika smak =) jag älskar detta golv. Det är tåligt och bra för 3 hundar, 1 katt och två gubbar. KRAMIS ha en fin vk vännen.

 
TantGlad

TantGlad

8 februari 2015 18:09

Låter fantastiskt att ni har kontakten kvar.
Voff Voff ...

Kramar om dig och önskar fina du en fin ny vecka.
Kramelikram.

http://tantglad.bloggo.nu

lynx63

11 februari 2015 23:09

Ja hon är det goaste jag vet...
KRAM och ha en fin vk du också

 
Ingen bild

tulipaner

22 februari 2015 12:02

vad härligt med såna relationer ,dom är guld!

lynx63

23 februari 2015 12:44

Ja och jag är barnsligt förtjust i henne.. Ha en fin måndag och vi hörs. KRAM =)

 
Åke

Åke

19 mars 2015 12:12

Härlig bild!!! Fint kök :)

http://www.nacka144.se

lynx63

19 mars 2015 15:13

Å tusen tack, ja jag är barnsligt förtjust i mitt kök.
=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Ovido - Quiz & Flashcards