Direktlänk till inlägg 13 januari 2015

En dag klar.

Av lynx63 - 13 januari 2015 19:53




 

Zingo // Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder.



  En dag är nu arbetad, ont i ryggen och stel i nacken.

Men det kan jag leva med, det är super goa tjejer som jag arb med.

Det va så kul, lite stel dagen efter men jag mjukade upp mig med lite dans =) fniss.

 

Jag ska jobba imorgon också mellan 13-16;30 men oj va tiden går fort då man trivs. Men jag ska ta lite saker i taget denna gång och inte tuta på som om jag kan allt som förr.

 

Vi fick massor med snö här om dagen, hurra för det. Men tyvärr så regnade det någon dag senare, så det är mindre snö och mer is nu.    

 

Ha nu en toppen fin vk och var rädd om er. KRAM   

 

 

 

 

 

 
 
skogsfen

skogsfen

14 januari 2015 10:36

Så skönt att du kommit igång nu och att du fått fina jobbarkompisar. Du ska se livet kommer att gå som en dans nu ;))
Kramis.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

lynx63

14 januari 2015 19:28

Tusen tack för dina ord. Varm Kraaaam tillbaka.

 
TantGlad

TantGlad

14 januari 2015 20:28

Det blir så mycket roligare och lättare med fina Goa arbetskamrater.
Det är mysigt med snöstorm och busväder, men jag föredrar sommaren och värmen. Räknar ner nu.
Ha det såååå jättegott fina rara bloggvän. och du.....krya på dig med ryggen.

Kramelilramkram❤

http://tantglad.bloggo.nu

lynx63

15 januari 2015 16:28

HEJ Glad PRICK =) du flyger in som en solig sommardag. Man blir glad över dina ord. TACK för att du finns. Kram

 
Spanaren

Spanaren

19 januari 2015 09:23

Fina Zingo *puss* och puss till resten av de 4-benta.
Kul att det känns bra så här långt i alla fall.
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

19 januari 2015 21:10

Zingo pussar tillbaka, dom andra också. Kraaaam :-)

 
Ingen bild

tulipaner

28 januari 2015 13:08

så kul och läsa att du har bra arbets kamrater!då blir det mycket trivsammare oxå på ett arbete ,heja på dig ,och stor kram!

lynx63

1 februari 2015 15:31

Stor Kraaaam till dig med. Bra arb kompisar är guld.... :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Ovido - Quiz & Flashcards