Direktlänk till inlägg 6 januari 2015

En vanlig dag.

Av lynx63 - 6 januari 2015 14:58


    

HEJ mina vännerna där ute i bloggens värld!

 

Här är det lite minus grader men fortfarande ingen snö.

Vi har inte gjort så mycket idag, bara pysslat undan lite av julen. 

Sydde nya gardiner till köket, blev snyggt tycker jag.

Har en lite knepig dag med nacken, ömmar och då får jag huvudvärk.

 

Suck det vill jag inte ha, så nu har jag tagit Alvedon.

Sen ska det bli kaffe och kaka.

En ny sort som jag hittat, den har säkert funnits länge?!

Eller det stora kexet, vet jag har funnits länge.

  

10 minuter senare.

Kaffet står här bredvid mig och munnen är full av kaka.

mummmms njuter mmmmmmm.

Dom ska ni köpa,den är inte bara god utan.

Suck va har jag nu fått för last. 

    

Kakmonstret Lo är fött, mot skafferiet.

Hahaha Kram go prickar.


FNISS


Ps Kakorna heter BRAGO kex med mjölkchoklad. Ds

 
 
skogsfen

skogsfen

7 januari 2015 19:18

Nu du ska du inte fresta med gofika...ha, ha. Här ska promeneras istället. Fast vad hette dom nu igen...;)
Kramis.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

lynx63

7 januari 2015 19:27

Fniss Brago hihi Kraaaam.

 
Spanaren

Spanaren

8 januari 2015 18:53

Härligt att du njuter av kaffe och goa kakor.
Vill se dina fina gardiner ;.)
Sytt gardiner, nålat och böjt nacken är det orsaken till att du mår så extra dåligt nu eller ...
Nu vräker snön ned och jag får nog min vinter till slut *härligt*
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

9 januari 2015 01:29

Japp =)men nu e det fint. Lite ont får man ha, efter sy övningar. Kraaaam

 
Ingen bild

tulipaner

12 januari 2015 13:23

inte illa när kakan är så där god,glöm inte mig är du snäll:)
ja,när nacken är paj,så är många grejer rena döden känns det som,men man får tjura på,man får ta det i efter kälken tyvärr(smärtan) var rädd om nacken!kram

lynx63

13 januari 2015 10:42

Tack, klart att du får kaka. Kraaaam :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Ovido - Quiz & Flashcards