Direktlänk till inlägg 3 augusti 2014

Här har ni mig. =)

Av lynx63 - 3 augusti 2014 16:29

 

Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder.

 

HEJ mina små goa pruttsnurror!

 

Aooo va underbar sommar vi har, med sol och värme.

Lat är bara förnamnet, seg är efternamnet på denna kvinna.

Zingo som är på bilden lider av värmen och får svalka sig med vatten

då och då.

Lana och Turbo bryr sig inte, här är det annars som vanligt.

 

        

Den 19 augusti ska jag besiktigas för att kvala in på min efterlängtade kurs.

 Den startar den 25 augusti, men jag har ett litet problem.

Mitt knä har svullnat upp som en ballong, men utan helium "suck".

Hahah med helium i knät, hade jag kunnat sväva iväg utan några problem.

 

    

Fniss, nå nu ligger jag med is och högläge.

Men fy så tråkigt det är, jag kan visserligen läsa och skriva till er.

Men detta stillasittande är inget för mig.

Jag får akut rödmyror i hela kroppen, vill göra allt jag inte kan och lite till.

 

    

Sen då knät är bättre så inte faller alla dessa idéer på tapeten då.

Nej nej det är bara för att jag inte FÅR. 

Hm får är snälla djur, men jag vill inte vara snäll.

 

       


 

Stor varm kram från denna ej hela, men glada gumma.

  

 

    

Trallla la lej nu dansar jag med er....

 


 





 
 
TantGlad

TantGlad

5 augusti 2014 09:08

Roligt höra av dig, och skönt du kan skriva i allefall. Sitta still är väl inte kul.
Sommaren , solen och värmen fortsätter. Det är såååå härligt så.
Ha en jättefin tisdag du fina.
Kramelikram!

http://tantglad.bloggo.nu

lynx63

7 augusti 2014 11:57

Hej snuttan sååå bra att du njuter av sommaren. Vi hörs snart, kramis

 
skogsfen

skogsfen

6 augusti 2014 20:16

Hej på dej!
Men då inte bra att sitta stilla på rumpan hela tiden...men det kanske är det enda rätta nu så du kvalar in menar jag och kan gå på din kurs.
Vilken fin vovsing "vov" till honom.och kram till dig.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

lynx63

7 augusti 2014 11:55

Titt tuuut hej kul att du tittade in. Du har så rätt, jag går står och vilar allt med en lagom procent av sunt förnuft. :-) Zingo vov...pussar tack. Kraaaam från mig.

 
Ingen bild

tulipaner

22 augusti 2014 14:28

men myran då,måste den dyka upp just nu,nåja ,det fanns nog en mening med det oxå :) du har suttit still:) ha ha ,visst är jag elak,är ju sån själv som inte kan sitta still.
fin hund,ja det inte bara den som fått svalkas här har det tass svalkats mycket i sommar,men det gör inget vi har ju mått gott.
du måste berätta mer om kursen sen när du har tid ,är lite nyfiken förstår du:)/kram

lynx63

23 augusti 2014 10:03

Ja Zingo är super goooooo, jag lovar att skriva om vad vi gör. På måndag startar den på allvar...:-) Kraaaam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Presentation


Ha ett fint 2015 år

Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards