Direktlänk till inlägg 22 maj 2014

Mina goa vänner.

Av lynx63 - 22 maj 2014 07:00

      

  

HEJ

Rosenknoppar!

 

Här är det SOL sen kommer det ös REGN.

Man kan simma på gatorna med ankor och grodor.

 

*LER* Men som vanligt gör det mig inget, jag älskar alla väder.

Tack för alla varma ord ni gav i det tidigare inlägget.

Dom gör gott och får mitt hjärta att klappa tryggare.

 

Har vart och tittat på BLOMMOR och PÄRONTRÄD

För jag vill så gärna förnya tomten lite.

Där av sökandet av krukor 

  

Men som jag skrev till TantGlad, det blev en BOK denna gång. Hahahah men inte grät jag för det.

Jag ÄLSKAR ju böcker.

Ha nu en fin Torsdag och njut av solen regnet och kärleken.

Ps Och en bra bok Ds

  


KRAMIS



 


 
 
TantGlad

TantGlad

22 maj 2014 21:44

En bok är väl inte dumt att hitta. Mysigt å sitta mysa med en bok .
Vad för slags bok har du köpt då?
Gillar själv böcker om psykologi och sånt .Även spänning tilltalar mig.

Nu är jag för trött att läsa ikväll innan läggdags, men gillar att läsa innan jag släcker ner😃

Ha nu en riktigt skön helg du fina bloggvän.

Kram i STORT!!!

http://tantglad.bloggo.nu

lynx63

22 maj 2014 23:12

HEJ vännen. Denna bok var en helt vanlig halv rolig, spännande lagom slö läsnings bok *LER*.
Blå ögon och svart magi hette den. Stor kram finaste du.... =)

 
Ingen bild

tulipaner

23 maj 2014 20:44

Tack för komplimangen,den ska jag leva på läänge :)
men du det finns såna badmadrasser med tak idag,då kan du läsa medans du guppar på,inte helt fel,måste nog koma och prova,vi har haft sol och fint här nån liten skvätt nån kväll,men det behöver ju blommorna och gräset.

va kul och göra om i trädgården,hoppas du nu hittar det du vill ha ,krukor är alltid kul!!
och jag vet att du gillar böcker,så det var ju inte helt fel:)
trevlig helg ,och hoppas din näs tipp får lite sol/kram

lynx63

23 maj 2014 23:26

TJO HEJ jo nu har jag sol på näsan ska du veta. 27 grader varmt och en ljuvligt idag. Ja jag hoppas att jag kan hitta lite smått och gott till tomten, att guppa runt med en badmadrass låter superbra...
=) Trevlig helg och kram...

 
Spanaren

Spanaren

24 maj 2014 07:49

Finns det n¨got bättre än böcker ... kanske ... men de är allt bra så grattis till din bok/ kram

Ps 30,4 grader i skuggan igår

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

27 maj 2014 00:27

*LER* Ja vi hade också varmt i fredags men idag måndag blev det blåsigt och kallt. 6,7 grader på kvällen, burr. Kram och må så gott....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Presentation


Ha ett fint 2015 år

Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards