Direktlänk till inlägg 25 april 2014

Tjosan på er =)

Av lynx63 - 25 april 2014 23:26


 

Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder.




Hej mina goa vänner.

Ja nu har jag vart sååååå lat att jag inte vart inne på länge.

Trädgården ska krattas mm och mina armarna hänger nu som på en go babian. 

    

Jag kan nämligen inte få armarna att samarbeta med flera saker, då jag ska skriva lite här och där.

Å har under dagen har pysslat med annat, blir armarna tunga och tummen värker.

Jag blir så arg när jag inte kan göra saker som jag alltid har gjort tidigare.

Mina armar är kaputt, men träning och åter träning så kommer dom kanske tillbaka igen.

    

Annars är allt som vanligt, sol och ibland lite kallt men ack så underbart.

Våren kommer med stormsteg, barnbarnet kommer i helgen och vi har en veteran marknad i byn.

Jag har fått en tid för rehab i början maj, så nu rör det på sig. 


Hurra och trevlig helg på er, mina fina vänner.


  

 
 
Spanaren

Spanaren

29 april 2014 09:48

Titta blåsippor *mysigt*
Var rädd om dig och vila mellan varven/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

2 maj 2014 00:00

Japp jag lovar, tack för råden. Ska kolla upp detta, Kraaaam :-):-):-)

 
Ingen bild

tulipaner

30 april 2014 16:21

Mysigt med barnbarnen som kommer <3

vad bra att du får börja på rehab,vet du ,armarna är inga babian armar ,dom hör till dig:) du gör det du kan vet du,du måste lära dig det,så sa dom åt mig på rehab,och så är det min vän.
hoppas nu du kan få liite mer styrka,det lilla ger mycket!

ha en fin valborg/kram

lynx63

1 maj 2014 23:58

Fniss jag lovar att korta armarna till herr Nilssons längd.:-):-):-):-) Fniss trevlig valborgsmässoafton på dig med. Kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Ovido - Quiz & Flashcards