Alla inlägg den 8 december 2013

Av lynx63 - 8 december 2013 12:09



      


Ni speglar mig, så att jag blir en bättre människa.


    

TantGlad är precis som namnet, en glad sprallig donna i sina bästa år.

Nu busar hon med sina bilder så man viker sig av skratt, oj man får gladknip i magen.

Du är bäst i att ge glädje!


    

Tulipaner du fina goa lilla tös, min styrka och kompis.

Du leder en runt i världen med glädje.

Du är min trygghet!


    

Spanaren du unika människovalp

Sprider visdom och kunskap, 

Bilder som får en att drömma sig bort.

Du är en del av min själ.


    

Skogsfen du skriver så man gråter ibland, man får rensa sina tankar.

Man finner nya vägar och blir född på nytt.

Du ger mitt hjärta nya slag.



    

Tack för att ni berikar mig och gör mig till den jag är.


KRAM och ha en fin 2 advent.

Ovido - Quiz & Flashcards