Alla inlägg under november 2013

Av lynx63 - 13 november 2013 06:30

 

      

Pirr i magen och ha det bra.

Idag ryker gipset jiipppiii

 


Kl 14:00

Så kommer den fnasiga och torra armen/handen fram.

Jo då jag har sett hur jag ser ut under gipset.

Har nämligen tjuvkikat, under en liten flik.

 

   

Japp

Den ser ut som fiskfjäll *hahah*

Ur snygg, senaste modet från Paris.

Alla ska se ut som ödlor eller fiskar.

 

  

Blääää

Men den kommer att få ett babybad då jag kommer hem.

Och sen kommer den att bli som på nytt född.

Här är allt som vanligt, mulet men uppehåll.

Löv över allt, men någon enstaka regnby i någon lokal region.

*FLINAR*

Kram mina små guldklimpar.

Snart bär det av.

 

 

  

 

 

Av lynx63 - 9 november 2013 16:16

Copyright © Gäller för alla mina texter och bilder.


 


Stjärnor som tindrar 

Knarrande skor visar vägen

Rimfrost på knotiga grenar

Harens nya färg


*Snart är han här*


Värmeljus sänder lekande skuggor

Vinden viskar vid husknuten

Hunden nosar fram nya spår

Katten vilar på kudden


*Snart är han här*

 

Hösten byter skrud

Snöflingor fångas av tungan

Mössan värmer frusna öron

Kälken i backarna


*Snart är han här*


Den söta röda gubben

Som säger

Hoho

Finns det några snälla DAMER "Tjej + Tant" hihi här


Lynx63 © 


*FLINAR*

Stor kram på er alla


Av lynx63 - 6 november 2013 17:04


      

Envisa gubbar, är som envisa stubbar.

Min gubbe säger alltid snart=1-3 veckor & "kan själv".

Och då ska man förstå det?

    

Men efter det att man väntat

Och väntat

Och väntat lite till

Så gör man det gubben skulle gör själv och snart.

NU

Japp

För är det något jag önskar

Så är det inte snart eller kanske någon gång 1800-kallt.

    

*Fniss* min gubbe säger, varför frågar du när du i alla fall gör det själv?

Jag vill inte att din manlighet får sig ett "jack".

Men snälla du, jag har så många jack redan.

Vaaaaaaa

Näääää

Suck

Han har nog rätt, jag klarar mig utan gubbe när det gäller det mesta

Men att krama motorblock

Skruvmejslar

eller

bilar

Då det finns en mjuk gubbe, som en gång i månaden.

Kommer på att han inte har givit mig en kram på länge.

För att han ska snart göra det

För han kan själv

Baskade gubbe

  

Jag får nog göra detta själv också 

Krama

Gubben

Alltså


Kram på er också mina fina goa vänner..

  




Av lynx63 - 4 november 2013 06:30



        

Den sången gillar jag.

Jag tycker om att vandra i regnet också.

Man är så fri, jobbiga känslor bara rinner av en

Man blir nytvättad och fräsch.

Att blunda och låta regnet strila över ansiktet är uppiggande.

Hoppa i vattenpussar så det stänker, gör att man skrattar.

Man föds på nytt, hurra så bra.

      

Sen kommer man in i värmen, där tar men en varm dusch.

Kryper in i sin rutiga pyjamas från lilla pappa.

Raggsockor och morgonrock.

Kaffe + en god bok, sen pricken över i ett.

En "Soffa". 

DET ÄR GOTT ATT LEVA

    

Mina goa vänner, ni är som små regndroppar för mig.

KRAM PÅ ER


Av lynx63 - 2 november 2013 15:03





            

VILL BARA MEDDELA MINA SMÅ PUMPOR

BUUBUUUUUU

      

HA EN FIN SPÖKHELG

MED ANDAR OCH GASTAR

        


        

MEN OCKSÅ FÖR VÅRA SAKNADE

KÄRLEKS SJÄLAR 

VILL JAG TÄNDA LJUS

    

  

JAG

KRAMAR OM ER ALLA



Ovido - Quiz & Flashcards