Direktlänk till inlägg 30 september 2013

Njuter av saker

Av lynx63 - 30 september 2013 18:29




      

Smakar på grädden, som ligger på toppen av chokladpuddingen.

Tar en trasa och torkar av min gula bil från regndroppar.

Vandrar i skogen en kylig klar och solig morgon.

Glada svansar som viftar, ögon som sänder kärlek

Läser fina ord på bloggen.

Får se bilder som ger tårar.

Naturen är så vacker.

Ni är underbara!

  

Små goa armar lindas runt min nacke.

En liten mun formar orden, å farmor du är prillig.

Japp denna farmor är prillig.

   

Och min prillighets kärlek, räcker till er alla.

KRAM kram KRAM kram

&

Ha en varm vänlig vecka.

        

 
 
tulipaner

tulipaner

1 oktober 2013 17:30

fina du ,prilliga är vi alla på våra egna vis,tur är väl det !
mysigt med kramar av barn barnet <3 då smälter man nog :)
fint du skrivit ,och är ännu upprörd över karl hmpf korkade människa .
men du sköt om dig nu vila det gjorde faktiskt jag ,med samma temp som du,tror vi ganska tåliga,eller jag vet att vi är det.lite blom blad tog jag bort och en sväng på altanen med lite frisk luft/kram

http://tulipaner

lynx63

2 oktober 2013 00:48


TACK Raring.
Ja det va ett fin namn Korkad är förnamnet och knasanka är efternamnet. *LER* Funderade på att dansa i regnet, men samma dag jag tänkte det så blev jag piggare och mindre upprörd över alla knäppa ungkarlar som inte vet då dom ska gå hem.

Klart att vi är tåliga du är ju en BLOMMA och jag ett LO, så vi fixar det mesta + vi är ju KVINNOR :))
SUCK----
En av knasankorna kom idag och vi pratade om bilfirmor, jag tyckte att det va svårare att lita på bilfirmor nu än för några år sedan. Jag ansåg att dom lurades, han blev rosenrasande och började skrika om att han blev kränkt mm.
Han jobbar på en bilfirma som lagar bilar. När han hade skrikit en sund fick jag nog, så jag höjde rösten och sa. I mitt hus höjer bara jag rösten, är det inte så att det passar vet han va ytterdörren finns. Han mumlade surt en bra stund, jag frågade om han fuskat mycket efter som han reagerade så starkt? Jag vet att han har fuskat, men det vet inte han att jag vet. På mina frågor svarade han NEJ aldrig, ajaj där kom fula lögnen.

Så vi tar med denna ungkarl också. KASTA BORT :=) KRAM KRAM KRAM

 
Spanaren

Spanaren

2 oktober 2013 07:36

Underbara och varma kärleksord till naturen, livet, de små och alla djuren och till dig själv. Vem njuter inte då ;.)
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

2 oktober 2013 17:16

Precis man bara tok njuter, må så gott och vi kommer och hämtar dig snart. Tulipaner & jag, kram & ha en fin kväll.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Ovido - Quiz & Flashcards