Direktlänk till inlägg 31 juli 2013

Gnissel

Av lynx63 - 31 juli 2013 01:10

HEJ mina goa vänner!

        

Ni ska veta att alla era ord lyfter mig så att jag snart svävar.

Ser ni ett kassaskåp med en gnisslande dörr, uppe bland molnen så är det jag.

För idag har det vart en bra dag, men ack om jag slapp ha ont i huvudet handen nacken och svanken.

 

Ärligen är jag nu så trött på allt strul med läkare och röntgentider att jag storknar.

Ibland vill man nästan göra som barnen, lägga sig ner och bara skrika.

Jag har så udda värk, ingen alls för att sen plötsligt ha super ont så jag inte kan gå sitta stå ligga eller använda handen.

 

Men om jag väntar en stund så släpper värken och det känns så mycket bättre.

Inget är bra för mycket, utan allt ska vara.

 

*Gå lagom

*Stå lagom

*Sitta lagom

*sova lagom

*Använda handen lagom

 

Blääääääääää det är inte kul med bara lagom. 

Nä nu ska jag inte gnälla mera, allt ska vara lagom   

KRAM MINA SMÅ VITAMIN VÄNNER

NI GÖR SÅ ATT JAG ORKAR

TACK

  

 

 
 
tulipaner

tulipaner

2 augusti 2013 13:46

ja lagom är bäst heter det,men om lagom är bäst det vet inte våra kroppar nått om! inte så kul,men vi har varandra och det ju super bra! och dina fina dikter,bara det ger en fröjd!
kusin vitamin är vi kanske det
nu får damen ha en lagom helg<3kram

http://tulipaner

lynx63

5 augusti 2013 00:49

HEJ kusin VITAMIN :)) du vi har nog någon lagom go och söt bacill som spelar fiol i våra kroppar så att vi inte får vila dom muskler som behöver det. Tänk själv om man måste dansa och dansa man får bara vila i 5 min sen upp igen. Inte konstigt att man får ont, jag tycker denna bacill ska ta semester för nu vill vi ha kul utan den eller hur. KRAM min goa kusin :))

 
TantGlad

TantGlad

3 augusti 2013 09:30

Hejsan häääärliga vännen!
Lagomt är ett trist ord, men såååå bra ändå med lagomt ibland. Så kloka lagomrader du har på slutet.
Läkare......dom tar jag låååååångt avstånd från. Skiträdd för sånt. Förstår du blir trött på detta med läkare och så.
Tänk om man kunde lägga sig ner på backen och gjöra ett jungelvrål och få ur sig allt man vill få ur sig. Ibland kan det kännas så i livet då allt inte är riktigt på topp.
Min goa goa vän. Nu har jag läst några rader hos dig och vet hur läget ser ut. Du ÄR en fin vän här!
Hoppas du nu får en golördag med massa goa sprudlande energier. Så hoppas jag ALLT gott till dig vännen. Och DU.....tack för dina fina snälla kommentarer inne hos mig. Du ska veta vad jag älskar läsa det du skriver, och kan läsa dina ord om och om igen. Bara för dom är så hjärtliga och varma och det kommer från ditt inre. Du skriver med en sån värme som jag gillar.
Nu sänder jag några skratt, trevligt, och mågott baciller över till dig!...........Ta mot dem nu.........
KRAAAAAM bäste vän!

http://TantGlad.bloggo.nu

lynx63

5 augusti 2013 00:45

Haha tack för dessa goa ord, gillar dom skarpt. Stor kram på dig, från mig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Ovido - Quiz & Flashcards