Direktlänk till inlägg 15 februari 2013

Godhet

Av lynx63 - 15 februari 2013 17:42

  Tja Spanaren är ju en människovalp med just godhet som förnamn, efternamnet är uppmuntran. "En klippa"

        

TILLIT OCH FÖRTRÖSTAN 

Hur är det uppmuntrar vi varandra? eller springer vi bara runt i livet som en hamster i sitt hjul?

 

 

Tulipaner "fanci" är en annan människovalp med ett hjärta av guld och en värme som känns + helt underbar humor    

 

 

 

Skogsfen sprider sin kärlek i omtänksamhetens tecken, att bry sig om. Djur eller människa spelar ingen roll.      Alla är betydelsefulla.

 

Alla runt mig i denna värld, är helt otroliga på att sprida sin värme på olika sätt. Och det till någon dom aldrig sett, en främling. Applåd och hurra. 


Hade människor bara 8 % av dessa egenskaper som dessa 3 hallongrottor, skulle vi inte ha krig eller dåligt självförtroende.

  

 



Vi är alla lika, men härligt olika.    

Vi behöver kärlekens tålamod, för att ge tilliten plats.  

Vi är inte ensamma, så länge det finns sådana som er.    


KRAM

 
 
skogsfen

skogsfen

16 februari 2013 10:12

Men oj och oj igen, jag blir alldeles tårögd av dina ord. Jag har på känn att även du räknas in där. Det är så här det är ment att vara, vi är här för att ta hand om varandra. Ta vara på varandras olika kunnande. Alla sjunger vi med vår egen pipa och som du skriver vi är så lika och härligt olika.
Kramar i massor från Skogsfen (Hälsa Gunnar)

http://skogsfen.bloggplatsen.se

lynx63

16 februari 2013 13:21

HEJ du glade, ja jag hoppas att jag ger av mig själv så att alla som ger mig glädjande energi får en dos tillbaka. Ha nu en underbar lördag. KRAM

 
Spanaren

Spanaren

17 februari 2013 09:52

Nämen vad har du nu hittat på din tok-Fia ... varmt tack :-)
Det är just din fina värme och din mjuka personlighet som gjorde så att du blev min vän. En fin människovalp så att säga med hjärtat på det rätta stället/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

17 februari 2013 17:06

Fniss har inte hittat på något annat än sanningen. Ha nu en underbar söndag och var rädd om dig. KRAM

 
tulipaner

tulipaner

19 februari 2013 11:42

Men gulle dig,ödmjukast tack<3
och vet du jag tror att vi är kullsyskon:)

http://tulipaner

lynx63

19 februari 2013 16:47

Klart vi är viff vaff svansen min går som en propeller. Den är lite kort, men om vinden vänder med snabba kast. Så är det min bak som vickar.
:) :) KRAMMMMMM

 
tulipaner

tulipaner

19 februari 2013 11:44

du glömde ,kakan var god har nästan ätit upp den(skäms)
ska se vad jag hittar på min stads resa i dag,nått unikt gott vill vi ha ,du och så tar jag med mig fårskinnen ,så vi kan sitta ute och få lite färg på nostipen,vi kan ju ta med oss dom ovan nämda oxå,vi är ju inte småaktiga:)

http://tulipaner

lynx63

19 februari 2013 16:44

Ja det gör vi, rastar vi oss med lite goda saker är det klart att vi kan rasta dom övre damerna också FNISS // KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Ovido - Quiz & Flashcards