Direktlänk till inlägg 6 februari 2013

Snoret och fjärilar

Av lynx63 - 6 februari 2013 19:03

  

Tavlan heter "Fjärilstorm" och är målad av mig.

Inte fjärilarna.....

Jag målar och har jag något som passar tavlan hamnar dom där.

Copyright © Gäller för alla mina texter och bilder.

 

 

Men ack så pigg jag känner mig, då febern försvann. Som en fjäril i dans fniss, nä jag orkar inget ännu men det kommer. Här har vi snö och fint igen, det är så vackert. Hoppas att ni alla mår bra, snöiga kramar till er alla.


 
 
skogsfen

skogsfen

7 februari 2013 10:23

Vilken härlig tavla, jag blev glad av alla färger och av dansen. Men förstod inte riktigt. Målar du inte fjärilarna? Klistrar du på dem efteråt? Fint blev det iaf. Hoppas Gunnar håller sig i skinnet och hemmet.
Krya på dig och bara för att du känner dig piggare ska du vara försiktig, man är inte så stark som man tror i början.
Kram från Skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

lynx63

7 februari 2013 12:23

Du förstod rätt, jag har klistrat dit dom :) Vissa tavlor målar jag helt själv, men en del behöver någon typ av lyft. Fjärilar knappar folie eller vad som finns i naturen. Tack för att du kommer in till mig och läser du gör mig GLAD. Ja pigg va jag nog inte, i alla fall inte som jag först kände mig. Så jag tar det lugnt nu, kram ha en underbar dag.

 
Spanaren

Spanaren

7 februari 2013 13:28

Men målar du också *häpen*
Vilken underbar tavla!
Det är som en stor våg av blommor som väller fram.
Ser en duva och anar fullkomligheten och över detta dina fina fjärilar ... wow/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

7 februari 2013 15:39

Imponerad över att du ser duvan :) KRAM och tusen tack......

 
Spanaren

Spanaren

7 februari 2013 13:29

Ps Jaså du klistrar dit fjärilarna *snyggt* Krya på dig!

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

7 februari 2013 15:37

Japp dessa fjärilar är inte målade. KRAM

 
tulipaner

tulipaner

8 februari 2013 20:11

men så fin tavla,så glad jag blev och se den!!!
vill verkligen se mer av dina skapelser!!!!!

skönt att febern flygit sin kos,man blir som ny sen:)
nu får du vara rädd om dig vet du:) och helg + krya på dig kramar!

http://tulipaner

lynx63

10 februari 2013 11:16

Tack för att du gillar den, ja jag älskar att måla. Det ger ro, man har så mycket djupt inne i sitt inre. Och då kan man måla ut det på en duk. Mår fortfarande mycket underligt. Ha en underbar helg SÖNDAG du med KRAM

 
Spanaren

Spanaren

9 februari 2013 11:53

Tycker om konst och vill se in i dess motiv och bara vara *ler*
Måla på/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

10 februari 2013 11:03

Ja viss konst är som ett hav av ro. En källa av sökande och nyfikenhet. Tack kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Ovido - Quiz & Flashcards