Direktlänk till inlägg 27 maj 2014

Migrän

Av lynx63 - 27 maj 2014 22:32


  

HEJ

Goa hallonbåtar!

Jag hade migrän i går och för en timme sedan så kom den förbenade huvudvärken tillbaka.

Jag blir så trött, jag ska ju göra andra saker.

Inte ha ont i skallen och se suddiga figurer som simmar runt i ögonen.

SKRIK

  

Hoppas att ni alla har det bra och inte fryser rumpan av er.

Vi har ca 6,7 grader varmt och blåst.

Men i lördags var det 30 grader varmt, jag svettades som en fontän.

Men det va UNDERBART

Vad gör ni om dagarna?

  

Själv gör jag inget för stunden, ligger som en padda med aj i pannan.

Det förstås jag skriver till er nu, med ett öga stänkt för har jag båda öppna ser jag dubbelt.

Fniss, men va kul det skulle vara om jag träffade er alla.

Då skulle ni vara en dubbel uppsättning goa hallonbåts vänner.

Hurra så kul

Ha en fin onsdag

KRAM

    

 
 
TantGlad

TantGlad

29 maj 2014 20:48

Migrän nä fy och uscha.

Hallonbåtar?....vilket sött utryck😃. Du är så härlig fina vän.

Ha nu en skön helg min söta ljuva duva ......hallonbåt menar jag ju.

Kramelikram från mig.

http://tantglad.bloggo.nu

lynx63

30 maj 2014 17:34

Ljuv Duva är inte så tokigt dom är nog det vackraste jag vet. Tänk en vit duva som sitter under en röd rosenbuske. Suck så ljuvligt, ha en super underbar helg du med. KRAM =)

 
Ingen bild

tulipaner

29 maj 2014 22:06

men nu får migränen fara och flyga,nån ordning får det väl vara på den oxå! hallon båtar jag tackar jag:) cola flaska kanske :)
vet du dagarna dom går var faktiskt och tränade mopsen igår kväll,och det går bra,men annars så är det vad man ska ha med sig och inte ,för nu åker vi snart,och vi åker förbi och tar migränen på husbils taket och släpper iväg den på färjan till tyskland ,då borde den inte hitta tillbaka tycker jag!
ha det bäst,och bli fri från eländet,och var rädd om dig /kram

lynx63

30 maj 2014 17:32

Ojojoj så bra ta den med er och släng huvudet i vattnet..... hahaha Jag menade migränen, hoppas att ni får underbart och härligt. Kommer att sakna dig så MYCKET.. Lilla Cola flaska, vi ses snart kram kram kram kram =)

 
Spanaren

Spanaren

4 juni 2014 14:58

Aj, aj kapten ... detta lät inte bra. Hoppas att du mår bättre nu när det är juni eller ...
Ha en bra dag/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

4 juni 2014 23:30

Japp peppar peppar, jag la huvudet på hatthyllan.
Och sen roade jag mig med en kopp kaffe. *LER*

Ha det så bra finaste du, kram kram.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Presentation


Ha ett fint 2015 år

Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards