Direktlänk till inlägg 24 augusti 2013

HEJ

Av lynx63 - 24 augusti 2013 15:00


          

Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder. 

                                                      

 

Här är jag nu hela 50 år, det känns udda att skriva en femma före. Men man vänjer sig, fick en hel del saker igår bland annat denna tavla. JAG GILLAR DEN SKARPT.

Idag ska jag bara vara, vi ska ta motorcykeln till godislandet lite senare.

Jag gillar inte godis men det gör gubben.

Tusen tack för era hälsningar och krama igår.

                

 

 
 
TantGlad

TantGlad

25 augusti 2013 09:12

Hahaha.....gillar du inte godis heller????? Det gjör inte jag heller och har ALLDRIG gjort. Det är för sött och sliskit. Choklad däremot tycker jag om även om jag äter det jättesällan.
En 5-a före nu ja.......Men vi som har barnasinnet och en gullig humor blir nog aldrig gammal. Så om det blir en 5-a eller 6-a eller en 7-a framför såå......näääeee det påverkar då inte oss vännen.
Tack för din kommentar och DU...det med humlan kunde ju varit jag ju!!!!
Gokramen nu fine vän och ha det jättegott idag nu!

http://TantGlad.bloggo.nu

lynx63

25 augusti 2013 12:31

Japp choklad kan slinka ner, men alla E-saker som finns i godis. Blir man ju självlysande av. Kan om någon bjuder ta emot en seg råtta då jag är i bokens värld och glömmer att äta, men då ska blodsockret vara +-0 hehe.

Men vet du jag har en LAST en stor en. Kan tycka att chips är gott. Inte mycket, men en näve kan slinka ner :)
Ha en underbar söndag vännen.

Ps klart att våran go-humor gör att vi inte känner oss en dag äldre än 37 ½ KRAM Ds

Ja den lilla humlan tänker jag på fortfarande, hoppas att han flög hem till mamma sen. *LER*

 
tulipaner

tulipaner

25 augusti 2013 21:23

åh choklad du,det gott det.det andra kan vara!
men lite choklad har dom väl på godis huset,du måste hamstra nu,vi sticker ju !

http://tulipaner

lynx63

28 augusti 2013 14:51

Ja choklad är mumma, klart att jag hamstrar lite åt oss. :) KRAMIS

 
Spanaren

Spanaren

26 augusti 2013 07:12

Men du är ju du som strålar och håller ditt ljus i din hand. Det är nu som livet börjar *ler* Fin tavla av frihetsgudinnan ... du hör ... frihetens gudinna ;.)
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

28 augusti 2013 15:42

Hehe ja vist är det jag som är FRIHETSGUDINNAN.
*LER* du är då för go. KRAM på dig...

 
tulipaner

tulipaner

28 augusti 2013 12:15

jag tor nån inte vill att vi ska åka ,har skrivit ett inlägg här för några dagar sen ,men det finns inte ,eller har du kanske inte hunnit?!

Hoppas det bra med dig<3 vill bara hälsa på och kolla det!kram

http://tulipaner

lynx63

28 augusti 2013 15:48

Ja det är denna gamla lata tant som har sölat med svaren :) hehe. Tänk på att jag är såååå gammal nu att det tar tid att lyfta händerna eller ??

Nä ska sanningen fram så har jag haft lite seg uppkoppling. Man får vänta och vänta, men nu ska det vara okej igen. Stor kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Ovido - Quiz & Flashcards