Direktlänk till inlägg 19 januari 2013

Kylan

Av lynx63 - 19 januari 2013 13:35


 

Shiba Schäfer tik, ca 9½ år. Bor med Nizze, bland änglarna.

Copyright © Gäller för alla mina texter och bilder.

 

 


HEJ alla i kylan, nu på morgonen var det -18,7 grader och sol. Solen har tagit över och det är bara -14.7 nu.

Jag älskar denna klara kyliga luft, speciellt idag då jag vaknade med huvudvärk. Drömde så konstigt  i natt, om Gunnar :( blä. Att någon ville äta upp honom, ibland undrar man varför man drömmer så udda saker? Min finaste dröm är den som gjorde att jag uppfann ett piller, som gjorde att min mamma inte var allergisk mera. :)

 

Dagens fråga blir VAD ÄR ERAN VÄRSTA DRÖM? OCH ERAN BÄSTA?

Ha en fin lördag i kylan. Kram

 
 
tulipaner

tulipaner

20 januari 2013 13:06

hej!har ju skrivit om fin schäfern på bloggen där nere ,smart som jag är jaja .
jag drömmer inte ofta ,men om så när jag var liten så drömde jag om att hoppa ner från en hög affärs trappa,och vaknade alltid kall svettig.
min bästa dröm är när jag trodde myran var hemma<3

ha en fin söndag /kram

http://tulipaner

lynx63

20 januari 2013 15:08

HEJ jag såg det och ett svar om tiken blev på den kommentaren :) Ja vilka udda drömmar man har, en del sorgliga och en del läskiga. Några underbara :) ha en super underbar söndag. KRAM

Ps Tack för att du tittar in till mig, du gör mig alltid så glad. Ds

 
Spanaren

Spanaren

21 januari 2013 10:13

Men så fin hon var din Shiba :-)
Kommer inte på någon värsta dröm men vet att det är skönt att krypa när gubben min om tårar rinner pga. drömmen.
Bästa dröm det är många och vissa är långa ... 2 drömmar har jag skrivit ned. Hoppas att du får många svar på din fråga/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

23 januari 2013 01:33

Japp hon var en mycket vacker Schäfer tik. Även om hon var trasig i lederna och fick på slutet även tumörer.
Ingen mer än du och lilla blomman "FNISS" tittar in, men vi får se om det ändrar sig,KRAM

 
tulipaner

tulipaner

22 januari 2013 17:22

Hej jag är och hälsar på här:)
hoppas veckan har börjat hyfsat!
vi har varmare här ,men det ska bli kallare,men det gör inget,vi ska ju ha vinter här nu.

tack för kaffet:)

http://tulipaner

lynx63

23 januari 2013 01:30

Din lilla filur, tack för att du alltid är så go.
KRAM :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Ovido - Quiz & Flashcards