Direktlänk till inlägg 22 november 2012

Hurra

Av lynx63 - 22 november 2012 12:36

Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder.

 

 

Dansar runt bland molnen 
Vinkar åt en svan med barn 
Smakar på regndropparna 
Bubblar som kolsyrat vatten 
Vinner en plats i en tävling 
Fjärilar som slår kullerbyttor 
Mitt hjärta sväller av stolthet 

 
 
Spanaren

Spanaren

22 november 2012 12:54

Grattis till att din dikt kom med i boken Världens sista diktsamling. Boken ska snart tryckas upp och ska då snart gå att beställa enligt www.poeter.se

Tänk vad min Lollo kan :-)

/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

22 november 2012 13:07

Tack fina fina vännen, för informationen till alla som läser och för att du peppar mig att våga. Se så långt jag har kommit. Du är guld värld KRAM

 
Ingen bild

fanci

22 november 2012 14:10

fint,du kan det här med ord!

och nu har du mig oxå här som:tulipaner :)

lynx63

22 november 2012 14:33

Du är en sötnos, tack fina du. Kram

 
Spanaren

Spanaren

22 november 2012 18:59

Vår fina vän Fanci har startat upp en blogg här inne.
http://tulipaner.bloggplatsen.se

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

23 november 2012 00:18

Hurra va glad jag blir...

 
Ingen bild

fanci

23 november 2012 13:47

du gullig du<3
hoppas handen läker fint ,och att du inte har ont!

har lite svårt med allt nytt men det kommer .

lynx63

23 november 2012 19:04

Den läker nog fin hoppas jag, handen är i ett mega paket fniss, svårt att skriva men fingrarna är tack och lov lösa....Eller lösa, ja menar fria från linda. KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Ovido - Quiz & Flashcards